برخی داروها برای بیماران مبتلا به ESRD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برخی داروها برای بیماران مبتلا به ESRD

هنگامی که بیماری پیشرفت می کند برای بیماران کلیوی به مرحله نهایی، بیماران را به چند دارو برای کنترل عوارض آنها و بهبود کیفیت زندگی بیماران مبتلا به ".پس، مردم باید می خواهم از چه داروهایی برای بیماران مبتلا به ESRD بی خطر هستند .

چه نوع دارو برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی end-stage بی خطر است؟

در ESRD، کلیه و تنها در کمتر از 15٪، به طوری که دارو اشتباه می تواند وضعیت و سلامت کلی بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی به راحتی بدتر کند. سپس بیماران ESRD باید با توجه به مصرف دارو به شرح زیر پرداخت.

- مواد مخدر سمیت کلیوی

- مواد مخدر عوارض جانبی جدی مانند صدمه به سلامت قلب و عروق

- برخی از مکمل های ویتامین

- دیورتیک ها در زمانی که بیمار هیچ خروجی ادرار

- بیشترین مسکن

با توجه به این شرایط، برخی از داروها هستند توصیه می شود برای مدیریت مشکلات بهداشتی بیماران و بیماران باید هدایت دکتر خود را به شدت را دنبال کنید.

داروهای بی خطرتر برای بیماران با ESRD

1. مکمل های ویتامین های محلول در آب

با توجه به عدم اشتها، عوارض جانبی دارو، از دست دادن ویتامین ها در طول دیالیز، و غیره، بیماران ESRD اغلب می تواند ویتامین های محلول در آب به اندازه کافی به دست آورند. بنابراین، این بیماران به طور معمول نیاز به در ویتامین های محلول در آب، مانند ویتامین B1، B2، B6، B12، و غیره.

2. داروهای ضد فشار خون

وقتی کلیه ها بیمار می تواند فشار خون را تنظیم نمی کند، بیمار به طور کلی در معرض خطر بالاتری برای فشار خون بالا است، بنابراین بیماران نیاز به داروهای ضد فشار خون. مهار کننده های ACE، ARBs، CCBs می، و غیره، داروهای ضد فشار خون شایع است.

3. گیاهان

اکثر داروهای گیاهی از گیاهان طبیعی، که کمتر از عوارض جانبی داروهای غربی ساخته شده است. علاوه بر این، برخی از داروهای گیاهی حتی نشان داده شده که در ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده موثر و بهبود عملکرد کلیه است. بنابراین، بیماران کلیوی بیشتر می خواهید با استفاده از درمان های گیاهی.

همانطور که برای نام از مواد مخدر امن ذکر شده برای بیماران مبتلا به ESRD، شما می توانید به دکتر آنلاین در جزئیات و یا از طریق ایمیل در enfermedad-renal@hotmail.com بپرسید.

 





:: برچسب‌ها: ESRD، درمان ESRD ,
:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: